Clubavonden

Een keer in de drie weken op woensdagavond komen de leden bijeen in het Soesterkwartier. Tijdens deze avond bespreken we een thema, waar men in de weken daarna mee aan het werk gaat. Verder worden er tips en tricks uitgewisseld, vragen beantwoord en is er regelmatig een lezing. De volgende bijeenkomst worden de foto’s besproken die naar aanleiding van het thema zijn gemaakt. Er is een besloten Facebookgroep waarin ieder zijn of haar foto’s kan plaatsen en/of vragen stelt.

Uitstapjes

Behalve dat we driewekelijks bijeen komen in het Soesterkwartier, zijn er ook regelmatig op deze avonden uitstapje; Amersfoort of andere steden in de avond  fotograferen, ligthpainting, natuurfotografie in de Blauwe Kamer, Arkenheem, NDSM terrein in Amsterdam. Daarnaast is er voor de leden een whatsapp groep waarin men ook onderling kan afspreken voor een fotografie-uitstapje.