Zout

De stichting Zoutmuseum Delden nodigt leden van de fotobond uit om deel te nemen aan een foto-expositie met als thema ‘ZOUT’.
De ingezonden foto’s zullen in de maanden april t/m juni 2019 in ons museum worden tentoongesteld.
Het Zoutmuseum, in het hart van Delden, toont de Twentse historie van de vondst van zout en de rol van zout in ons dagelijks leven. Wij organiseren tegen deze achtergrond met enige regelmaat wisselende exposities.
In het voorjaar van 2019 willen we graag uw leden ruimte bieden om foto’s met als thema ZOUT te exposeren aan het publiek. Voor de als beste beoordeelde inzendingen stellen we enkele fraaie prijzen beschikbaar.
De organisatie is in handen van de fotoclub ‘De Hof’ in Delden.
Voor de voorwaarden aan waaraan de inzendingen moeten voldoen, ga naar www.fotoclubdehof.nl. Er zijn prijzen aan deze expositie verbonden.

Met vriendelijke groet
Fotoclub de Hof